Tot i no ser un tema estrictament “TIC ó TAC”, sabem que ATRI és un tema al que cal prestar atenció i que forma part d’alguns dels aplicatius que tot i tota docent cal que conegui i faci funcionar. Un recordatori al text que hem trobat dins del propi ATRI, que cal revisar.

La llei de Serveis de Pagament, 16/2009 de 13 de novembre, contempla la necessitat de que totes les domiciliacions dels pagaments tinguin el compte corrent de 20 dígits. Fins ara, per motius històrics, en les transferències que es fan per a fer el pagament de les nòmines no s’utilitzaven els dígits de control dels comptes bancaris dels empleats, motiu pel qual no s’enregistraven al sistema d’informació de gestió de personal.

Juntament amb bona part de les entitats bancàries col·laboradores, s’ha fet una actualització d’aquests dígits de control dels comptes dels empleats. Malgrat això han quedat comptes bancaris, els dígits de control dels quals no ha estat possible confirmar. Així doncs, comproveu, si us plau, les vostres dades bancàries. Si no teniu el dígit de control informat, és necessari que torneu a informar les vostres dades bancàries en la seva totalitat, ja sigui utilitzant el servei d’ATRI corresponent (Accés a la part privada – Retribucions – Nòmina – Dades bancàries) o bé facilitant les dades al vostre gestor de nòmina. Aquesta informació serà necessària per el pagament de la nòmina de juny 2011.

Per al personal que no utilitzi el servei de canvi de dades bancàries d’ATRI (*), caldrà que facilitin les dades als gestors de nòmina mitjançant el model de sol·licitud de dades bancàries per rebre la nòmina. Aquest model el podeu descarregar aquí o es pot trobar en la intranet d’Economia, accessible des de la xarxa corporativa (Model de Sol·licitud de dades bancàries per rebre la nòmina).

Concretament, cal que reviseu si a aquesta casella hi ha l’informació del dígit de control, a l’apartat esmentat. Podeu saber el codi de control, si no està, revisant la llibreta del vostre Banc o Caixa. Si aquesta casella ja consta plena, no cal que feu res més.

  •  Si no recordeu o heu perdut la clau d’accés, parleu amb la direcció del vostre centre. Recordeu que cal mantenir unes precaucions mínimes de seguretat amb aquest portal, doncs té totes les vostres dades administratives. En forma similar a una targeta de banc, si teclegeu 3 cops erròniament les claus, el compte es bloquejarà i caldrà que el vostre director/a de centre us trameti un nou accés, que no estarà disponible fins a passades 24 hores que el director/a  faci la nova sol·licitud.
  • L’usuari i contrasenya d’ATRI no és el mateix usuari/contrasenya del servei de correu de la Xtec. Són portals i serveis totalment diferents.